Alla inlägg den 5 september 2008

Av Majvor - 5 september 2008 19:36

Här rullar tiden framåt, valparna mår super bra. Och jag är bara så fantastiskt glad att denna gång blev det ett gäng små yorkar. Har ju haft lite större modell inte fel det heller men vissa personer vill ha en liten liten hund. Jag tror jag denna gång kan räkna mig till gänget som har lagom storlek. Lilla Rambo har med andra ord gort en super bra insats. Det är ett gäng små låga härliga pigga ivriga och söta valpar som far fram här hemma.

Man skulle ju vilja behålla alla och bara ägna resten av livet åt att sitta och gosa med dom. Men sunda förnuftet säger ju något annat. Valparna är till 100% värd att få en egen familj som gör livet så bra som det bara går för just deras lille vän.Lycka till säger jag till mina valpköpare både ni som bokat valp redan och även till kommande valpköpare.

Ovido - Quiz & Flashcards