Alla inlägg den 27 april 2009

Av Majvor - 27 april 2009 13:21

Idag måndag blir Winnies valpar 6 veckor, det är full rulle på dom. Jätte duktiga på att äta valpfodret. Jag måste bara berömma mamma Winnie hon är så jätte lugn och fin med sina valpar. Hon kan stå och äta från samma fat som valparna utan att låta något. Mina andra tikar  Mitzi och Sassa dom brukade låta valparna äta men sen när dom lämnat lite mat gick dom fram och skulle äta ja och då kom ju valparna på att ja vi kan ju äta lite till, men se då brummade deras mammor och tyckte att nu äter jag då får ni vänta. Men så är inte min Fanny och inte heller Winnie. Fanny är oxå lugnet själv och då måste jag ju påpeka att Winnie och Fanny har en hel del likheter i sina stamtavlor. 2 fina York mammor som får mycket härliga puppisar.

Ovido - Quiz & Flashcards