Alla inlägg under januari 2019

Av Majvor - 6 januari 2019 10:30

Mina fina hjärtan som vilar. Jag tittade lite på tv och sen lyssnade jag på en ljudbok innan jag gick och lade mig i gårkväll. Mina bästa vänner låg i min närhet, Candy i soffan och Vera o Peps på golvet.

Vera

Peps

Candy

Av Majvor - 6 januari 2019 00:18

Dags att inta skönhets sömnen. Och hoppas på att förkylningen ger med sig snart. Börjar bli tråkigt att vila och vila......

Av Majvor - 5 januari 2019 16:36

Ja trots förkylning och sinande krafter måste hundarna ut. Blir bara korta promenader men ut måste vi. Såg att frosten hade gjort mönster på bilen, ser ju riktigt fint ut.

LEX

Av Majvor - 4 januari 2019 18:40

Fick veta att Veras bror Lex idag fått somna in efter en tids sjukdom. Han blev 9 år och 5 månader. Alltid tufft som hundägare att ta beslutet att skiljas från sin vän. Lex har haft det bra hos sin familj och fått mycket kärlek från en stor familj. Jag har haft förmånen att följa honom via uppdateringar från hans familj. Sov gott Lex! 
Kanske träffar du Mamma Mimmi nu i hundhimlen. 

Av Majvor - 3 januari 2019 19:31

Jaha idag var det min tur att inse att förkylningen tog överhand. Ont i halsen, snuvig och fryser. Trodde att jag skulle orka jobba idag och imorgon har känt att det var på gång och idag insåg jag att jobba inte var alternativet. Många runt mig har varit och är förkylda så inte konstigt att jag inte slapp undan. Har försökt dricka varmt och honung och citron ja gjorde att tappert försök att kanske slippa bli så pass risig att jag inte orkade stå på benen. Har legat nästa hela dagen. Vila vila det är det som gäller nu.

Av Majvor - 1 januari 2019 19:46

Idag kan man vila i lugn och ro hälsar Vera.

Av Majvor - 1 januari 2019 00:49

Ring klocka ring....

Ovido - Quiz & Flashcards