Alla inlägg den 3 december 2018

Av Majvor - 3 december 2018 13:45

Då jag numera minskat på mitt kaffedrickande så köpte jag snabbkaffe, när jag kokar i perkulatorn går det ju inte att bara göra en mugg. Det blir tyvärr en del kaffe som bara hälls ut. Så det fick bli snabbkaffe och jag hade en tomburk kvar från 1994 så den kom till användning igen.

Av Majvor - 3 december 2018 13:31

Dessa träffade Vera och jag på idag. Såg så fina ut så var ju tvungen att fota dem.

Av Majvor - 3 december 2018 12:25

Har en tidning från 2012 som skrev ett reportage om valpar. De var med hos veterinären när jag gjorde besiktning och vaccination på valparna då de var 8 veckor. Så fina minnen. Lilla Tummelisa ( Lizzie) finns kvar i familjen hon bor hos min ena son och hans familj. Mamma Candy ligger i soffan bredvid mig nu och har ingen aning om mina fina minnen.

Ovido - Quiz & Flashcards