Alla inlägg den 29 december 2018

Av Majvor - 29 december 2018 22:18

Än så länge har Vera sluppit höra så många smällare. Igår kväll när vi var ut så hörde vi en smällare en bit bort, Vera tittade på mig men jag låtsades som jag inte hört. Hon tog det bra, och nu ikväll hörde oxå en smällare och Vera tittade på mig som igår men jag pratade om annat med henne. Hon känns lugn men jag vet att vi närmar oss det dygn som Vera hatar mest av allt. Tur nog jobbar jag en stund imorgon förmiddag men sen är jag hemma. Skulle vara så himla bra om det bara var några timmar runt tolv slaget som det smälldes. Lider så med mina hundar och alla andra hundar och andra djur som blir negativ påverkade. Det blir ju faktiskt nytt år även om man inte smäller in det nya året.

Tänk om Vera kunde få ligga så här avslappnad och njuta även på nyårsafton.

Ovido - Quiz & Flashcards