Alla inlägg den 8 augusti 2018

Av Majvor - 8 augusti 2018 12:41

Nu har jag äntligen kommit till skott och beställt ny kamera. Att jag ville ha en Canon var ju inte så svårt då jag har en Canon tidigare och är bekväm med den, men sen att komma fram till vilken modell jag ville kosta på mig det tog lite tid. Men nu har jag beställt och jag är säker på att det kommer bli super bra. Då jag går en fotokurs via nätet så blir det roligare och jag har större möjligheter med en system kamera än mina kompakt kameror även om de är bra på sitt sätt. Nu är det bara att vänta på paketet det bör komma i början på nästa vecka. Inte fel om den hinner komma innan helgen men jag tror inte det. Den som väntar på något gott ............

Av Majvor - 8 augusti 2018 12:27

Det är så torrt så torrt i naturen, ja det har väl inte undgått någon denna varma sommar. En fördel tror jag i värmen är att fästingarna inte verkar överleva, har visserligen gett hundarna tablett mot fästingar men har tidigare år sett de små krypen i pälsen men inte i år. Inget jag sörjer så klart.

Av Majvor - 8 augusti 2018 11:05

Candys kylväst har äntligen kommit. Det var svårt att få tag på både i butik och på nätet. När jag väl fick tag på en och beställde då tänkte jag yes nu bara vänta på att den kommer, men efter en vecka så fick jag mail att det var något fel hos leverantören så det fanns inte i C,s storlek. Då var det bara att leta vidare och tur nog fanns det i hennes storlek. Och nu har den kommit.

Visst är hon fin i sin kylväst. Hon ser ut att tycka det känns bra.

Ovido - Quiz & Flashcards