Alla inlägg den 26 augusti 2018

Av Majvor - 26 augusti 2018 13:47

När A och jag rastat hundar och ätit frukost kom Fredrik och M. Småttingarna lekte och stojade. Min säng blev en båt osv....
Efter vi ätit lunch gick vi ut för A och M ville blåsa såpbubblor. Sen var det dax för de små inklusive sina föräldrar att åka hem. Själv passar jag på att vila en stund innan hundarna ska ut igen.

Av Majvor - 26 augusti 2018 13:41

Lilla A har sovit här inatt, det gick bra förutom att hon ville sova bredvid mig och inte i sin extra säng som hon hade med sig. Tur nog är min säng stor nog för oss båda. Däremot fick Candy inte sova i sängen inatt och det var nog ett bra beslut då A var ganska rörlig när hon sov. C hade nog inte gillat att få en arm eller ett litet ben på sig när hon sov.

Ovido - Quiz & Flashcards