Alla inlägg under augusti 2018

Av Majvor - 12 augusti 2018 14:09

Det var ett tag sedan man åkte Volvo Pv, om jag minns rätt var det tidigt 70 tal. Min första bil var en svart Pv som var tre växlad. Gjorde samma resa tur o retur igår som jag gjort många gånger med min Pv på 70 talet. Snacka om nostalgi......... så kul.

Av Majvor - 12 augusti 2018 00:20

Brorsan hade så fina blommor.

Av Majvor - 12 augusti 2018 00:10

Åkte och hälsade på brorsan idag, sonen hämtade mig i veteranen. Hade själv en svart Pv som första bil. Super kul att åka Pv igen. Är ju lite skillnad på dagens bilar.
Trevlig nostalgi tripp blev det.

Av Majvor - 11 augusti 2018 00:13

Tröttmössor. Vera och Peps var hos Lizzie o Zelda när Candy och jag var upp till Blg och grattade Nora på 18 årsdagen.

Candy oxå trött efter dags utflykten. Nu kommer vi sova gott hela gänget. God Natt!    

Av Majvor - 11 augusti 2018 00:01

Fira Noras födelsedag.

Av Majvor - 10 augusti 2018 23:58

Candy redo för att åka på fest

Av Majvor - 9 augusti 2018 04:03

Det har mullrat lite och blixtrat sedan straxt efter kl 03. Vera gillar det inte, så vi gick ut så hon fick kissa lite. Hon brukar bli kissnödig när hon blir stressad. Mötte tidningsbudet som blev lite sur för att båda hissarna åkte ned till entréplan när doggsen och jag skulle åka upp igen. Att båda hissarna åkte ned när jag tryckte kan väl inte jag rå för. Jag sa till honom jag tryckte och då brukar en hiss komma, varför båda kom ned vet inte jag. Hissen stannade på plan 3 och där stod tidningsbudet och undrade varför jag fixade ned båda suck...... han ville inte samåka med mig och doggsen så han stod kvar på plan 3.
Nu har det slutat åska och Vera har lagt sig igen så nu kan jag oxå sova igen.

Av Majvor - 8 augusti 2018 12:41

Nu har jag äntligen kommit till skott och beställt ny kamera. Att jag ville ha en Canon var ju inte så svårt då jag har en Canon tidigare och är bekväm med den, men sen att komma fram till vilken modell jag ville kosta på mig det tog lite tid. Men nu har jag beställt och jag är säker på att det kommer bli super bra. Då jag går en fotokurs via nätet så blir det roligare och jag har större möjligheter med en system kamera än mina kompakt kameror även om de är bra på sitt sätt. Nu är det bara att vänta på paketet det bör komma i början på nästa vecka. Inte fel om den hinner komma innan helgen men jag tror inte det. Den som väntar på något gott ............

Ovido - Quiz & Flashcards