Alla inlägg under december 2018

Av Majvor - 27 december 2018 09:49

Vi tittar på tv och Fredrik Steen.

Av Majvor - 26 december 2018 12:00

Annandag jul och jag är ledig. Glashalt ute folk hade svårt att gå, man har inte hunnit sanda ännu. Även om hundarna och jag tog lite sovmorgon och gick inte ut förrän vid kl 10. Antar att det kommer sandas under dagen för det som var slask igår eftermiddag har nu frusit till is. Stackars äldre människor som kanske har svårt att gå även om det är barmark. För min egen del är jag glad för mina nyinköpta skor med dubb.

Av Majvor - 24 december 2018 23:39

Helt slut efter en eftermiddag och kväll på jobbet. Öppnade mina julklappar nu ikväll som jag fått från barn och barnbarn, som firar jul på sina håll. Har varit ledig julhelgen i några år men i år var det min julhelg. Då bör jag bli ledig nästa. Dags att sova nu, för det är ny arbetsdag imorgon.

Av Majvor - 24 december 2018 11:17

I år blev det en vit och fin jul. Härligt med några grader kallt och snö.
Varit och ätit julfrukost hos dottern med familj och snart dax att åka och jobba.
En riktigt God Jul önskar jag till alla.

Av Majvor - 23 december 2018 18:23

Tomten vilar lite hos Candy som har färggrann rosett så här dagen före julafton.

Av Majvor - 23 december 2018 14:12

Ett gäng som väntar på godis.

Tequila

Vera

Peps.

Candy

Av Majvor - 22 december 2018 23:57

Har haft lilla Siri på besök idag. Candy tyckte att hon var lite för närgången. Men är man valp så är man och vill leka och busa.De stora hundarna fick hålla sig på lite avstånd eftersom det var första gången som Siri var här. Men allt gick bra och alla hundar visste sin plats.

Av Majvor - 22 december 2018 11:54

Huuunnnddd iiiiii sssnnnööööö, tralala tralala

Ovido - Quiz & Flashcards