Alla inlägg under december 2018

Av Majvor - 8 december 2018 19:59

Advents konsert i S:t Jakobs kyrka.
Så fin sång av alla duktiga ungdomar.

Av Majvor - 8 december 2018 11:08

Ja när det inte finns någon lämplig skorsten så måste man ju hitta andra vägar. Lycka till Tomten.

Av Majvor - 7 december 2018 20:51

Imorgon eftermiddag ska jag på adventskonsert, blir bjuden av en vän. Ska bli så mysigt.

Av Majvor - 6 december 2018 22:13

Idag var det den årliga personal festen, brukar vara god mat och trevlig underhållning. Men i år valde jag att jobba mitt kvällspass och imorgon tidiga morgon passet. Vi är ju några som måste jobba eftersom våra boende behöver oss dygnet runt. Nu en kopp honungsvatten och några kex, sen dax att sova. Är nöjd med dagen/kvällen, varit en ovanligt lugn och mysig kväll på jobbet.
God Natt!

Av Majvor - 4 december 2018 19:33

Av Majvor - 4 december 2018 18:42

Några nya kompisar som ska få lysa upp lite på balkongen.

Av Majvor - 3 december 2018 13:45

Då jag numera minskat på mitt kaffedrickande så köpte jag snabbkaffe, när jag kokar i perkulatorn går det ju inte att bara göra en mugg. Det blir tyvärr en del kaffe som bara hälls ut. Så det fick bli snabbkaffe och jag hade en tomburk kvar från 1994 så den kom till användning igen.

Av Majvor - 3 december 2018 13:31

Dessa träffade Vera och jag på idag. Såg så fina ut så var ju tvungen att fota dem.

Ovido - Quiz & Flashcards